Anas Arsyad Gallery

Anas Arsyad Gallery

Followers

10 Jul 2015

Officially 21 y/o


Assalamualaikum.

 11 Julai;  Alhamdulillah.  Genap 21 thn hidup. Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas sehingga ke hari ni.  Banyak kenangan pahit dan manis yg terjadi.  Walaupun baru mengenali dunia.  Kata org pengalaman,  mendewasakan kita.  Umur bukan angka untuk mengukur tahap kematangan seseorg.

Amboi..  Lama menghilang,  datang2 balik bagi ceramah pulak dahh.  Haha.  Tak tau nak ckp dihari ulang tahun hari jadi sendiri ni.  Ckp lebih kang org ckp ape pulak kan.
Nak kate gembira tu?  Rasanya tak kot.  Perasaan takut yg melebih sekarang.  Ye la.  Umur makin meningkat,  dekatnya kita dgn kematian, Ya Allah..  Tuhan je tau rasanya.

Seriously,  tahun ni faz memang tak harapkan apa2.  Mcm tahun sebelum ni gak.  Faz tak pernah nak sambut birthday.  Dr dulu lagi kot.  Sedih memang sedih.  Tapi dah lali.  Jadi tahun ni pun,  mungkin mcm biasa gak kot.  Takdeny yg special.

Cuma mungkin tahun ni berbeza sebab,  tahun terakhir membujang. InShaAllah.  Dengan izin Allah.  Tahun depan?  Hehe.

Faz cuma doakan,  faz diberi peluang utk berubah,  diberi peluang balas jasa ibu dan buat yg sepatutnya faz buat.  In Sha Allah.

Wasalam..