Khas utk 5 Arts 1 a.k.a 5Ayam1 (2011)


Assalamualaikum.


Bila duduk sorg2 ni kan, terkenang pulak masa sekolah menengah. Rindu sangat sangat kat schoolmate, classmate faz.  Ni bukan cerita or story.. Ni sekadar flashback gambar ^^
Barisan pertama dari kiri:
Agnes, Sophia, Cynthia, Aida, Shirley, Jaclyn, Rebecca, Mal, Deb.

Barisan kedua dari kiri:
Deidre, Priscilla, Monalisa, Allison, Amy, Stephanie, Diana.

Barisan ketiga dari kiri:
"Semuanya cikgu, jadi Identiti adalah misteri. Kahkah >_<"

Barisan keempat dari kiri:
Azrina, Nazzlyana, Rafidah, Eah, Aesha, Azirah, Anis, Shahira, Bai, Mansoorah (Eh, Man..... Hai Man~ Hihi), Faz (Me), Syafiqah, (Last but not least) Dayang Hafizah.



Waaaaaa. Korg!!!!!! Aku ingat nama korg semua laaaa. *tepuk sikit. Haha. Rindu sgt sgt kat korg. Serious!!!!!!! Nak sgt jumpa korg semua terutama Mansoorah ^^ Hehehe.

Nanti ada masa set la date kte reunion k? Aku tak tau nak cte apa hal korg dlm blog ni sebab banyak sangat kenangan pahit dan manis dgn korg. Nanti ada masa aku buat buku hal korg. Haha (ACAH JEEE)

Semua gambo ni aku curi dari FB Aida dafina. Hahaha. Sorry Aida. Thanks...
Sayang korg..... Rindu korggggg :'(

p/s: MOHON Jgn perli aku cakap loghat formal. Hehe.

Tu je kottttt.. Sekian...

Comments

Popular posts from this blog

Terbang Tunduk by Fynn Jamal

Boulevard Kuching Sarawak

Selamat Hari Jadi Arwah Ayah