Hanya kebahagiaanmu yang ku pinta

Sejenak ku terfikir
Adakah engkau rasa
Apa yg ku rasa
Perasaan yg aku sendiri
Tidak jangka akan hadir
Disaat ku rindukan dirimu
Namamu sentiasa bermain dimindaku

Sering kali ku mencari cara
Utk berada dekat dgnmu
Pernahku terfikir
Utk melukakan diriku
Supaya aku rasa disygi olehmu

Entah mengapa
Semakin ku cuba
Utk berada dgnmu
Semakin jauh dirimu dariku
Ku ingin selalu disampingmu
Menemani setiap detik
Suka dan duka mu
Menjadi penawar setiap lukamu
Merawat hatimu yg semakin rapuh

Jauh dilubuk hatiku
Aku hanya ingin melihat dirimu bahagia
Walaupun aku tahu permintaanku
Akan melukakan hatiku
Tetapi bagiku
Bahagiamu bahagiaku jua
Izinkan aku menyayangimu dalam diam

Comments

Popular posts from this blog

Terbang Tunduk by Fynn Jamal

Boulevard Kuching Sarawak

Selamat Hari Jadi Arwah Ayah